16 november, 2017

Het monster migraine


Middenin de nacht kruipt hij in mijn hoofd en begint te meppen en te schoppen.

Het monster migraine.

Met een gloeiende pook beukt hij op het rechteroog.

Het monster migraine.

Hij blaast mijn hoofd tot explosieve hoogte op.
Zo zie ik er ook uit.

Mijn nek verandert hij in een boomstam.

Het monster migraine.

O God, had ik maar meer imigran meegenomen, het enige middel dat het monster weerstand kan bieden.

Ik moet doseren. Hopen dat het monster na drie dagen de strijd opgeeft.

Mijn ogen tranen terwijl ik niet huil.

Ik ben misselijk terwijl ik tegen de pijn wil eten.

Het monster migraine is een niet te onderschatten vijand.

Een kwartier lang laat ik de warme douche mijn nek masseren.

Verzuip monster migraine!
Verzuip!
****

Geen opmerkingen: