15 november, 2017

Alamo of Hertz


Na 20 jaar Alamo zijn wij overgestapt naar Hertz.

Waarom, als je altijd tevreden bent geweest over Alamo????

Toen ik ging boeken schrok ik van de prijs.
Ik legde het voor aan mijn man en besloot eens bij een andere verhuurmaatschappij te kijken: Hertz.

Zag ik het goed?
Een gratis Gold membership? Even een online formulier invullen.
€400,- goedkoper dan Alamo??

Ik wist niet wat ik zag en geloofde het pas nadat ik Hertz had gebeld.

Enigszins angstig meldden wij ons op het vliegveld bij Hertz. Bij Alamo stonden we altijd nog een kwartier bij de balie omdat er van alles ingevoerd moest worden.

Niet bij Hertz.
Zelden zijn wij zo snel geholpen. 
Er hoefde niets meer ingevuld te worden. Alles was geregeld.
Geen gezeur over upgrades of bijbetalen voor extra's.

Een intermediate besteld: 
we kregen een splinternieuwe fullsize Nissan Ultimate met slechts 400 miles op de teller.


Zie wat nieuwe klandizie teweeg heeft gebracht.
*****

Geen opmerkingen: