11 september, 2017

Tegenvaller


Jacky heeft al bijna drie jaar een wratachtig ding op haar oor.
Ik was er niet gerust op. Volgens mij groeide het.
Bij de laatste controle liet ik het aan de dierenarts zien.
Die wist er niets van te maken. Wij moesten zelf uitmaken of we het weg wilden laten halen.

Ik vertrouwde het niet en dus stuurde ik na de vakantie een e-mail met bovenstaande foto naar de dierenarts.
Er kwam geen reactie.
Nogmaals dan maar.

Nog steeds geen antwoord.
Na een week maar eens gebeld met de praktijk.
Mijn e-mails waren wel ontvangen, maar niet gelezen.

Enfin, we maakten een afspraak voor een ingreep.
Jacky's gebit zou tegelijkertijd gereinigd worden.


Na vijf dagen mocht de kap af.
Maar ik vond dat er behoorlijk veel draad was gebruikt en dat leek niet echt op te lossen.

Dus belde ik de praktijk om advies in te willigen.
"Is er geen vervolgafspraak met u gemaakt?"

Nee, die was niet gemaakt.
Niets over een uitslag van het weefsel, dat naar de patholoog was gestuurd.
Vandaag, tien dagen na de ingreep, zijn de meeste hechtingen er alsnog uitgehaald.

Het is geen onschuldig wratje.

Over een maand terug. 

Ik ben nog alerter en hoop dat de dierenartsenpraktijk in het vervolg ook wat adequater zal handelen.


Geen opmerkingen: