11 maart, 2017

Rotterdamse lente


Een paar fleurige kiekjes, gemaakt in de Maasstad.


Op weg naar de markt kwam ik deze prachtige Volvo tegen.
Altijd een van mijn favoriete oldtimers geweest.
Het is lente en dus mag hij uit de stalling.


Waakzame dienders hielden op deze zonnige zaterdag een extra oogje in het zeil.
Op de 80% allochtone markt kan zomaar een Turks protest losbarsten.

Laat ik zeggen dat onze premier juist heeft gehandeld.
Geen knieval voor Turkse dreigementen. Nederland is klein, maar toont onbreekbaar ruggengraat.
Heel goed!

En nu sluipen de ministers via een achterdeur ons land binnen, zo hoor ik zojuist.
Ik ben echt stomverbaasd -en zeer angstig over wat er momenteel aan de hand is.

Van wie ik nog niets gehoord heb is Kuzu van DENK.
Waar is de journalistiek? Waarom wordt Kuzu niet aan de tand gevoeld?
Ik weet namelijk zeker dat die tand los zit.

Realiseren al die Turkse Nederlanders, die in dit land mogen demonstreren tegen de Nederlandse regering, zich wel dat in Turkije demonstranten tegen het regime Erdogan worden opgepakt??

Wie noemt wie nou nazi en fascist.
*****

Geen opmerkingen: